Eier av prosjektet logger inn med epost (brukernavn) og passord her: http://unity.sensio.no.

Har du glemt passordet, kan du bruke glemt passord funksjonen under innlogging.

 

Under styring av prosjektet kan eier velge å fornye abonnementet.

Velg mellom:

1 år, dette koster kr 1.188 per år inkl. mva., dette tilsvarer 99,- per mnd.

3 år, dette koster kr 2.138 for tre år, inkl. mva., dette tilsvarer 59,- per mnd. 

Alle nye kunder får med gratis abonnement i tre måneder for å teste ut funksjonaliteten, deretter vil man motta en epost med varsel om å fornye. 
Vi har ingen automatisk fornying av våre tjenester. 



Abonnementet åpnes umiddelbart, og eier av abonnement mottar en faktura på epost. 


Fordeler med å ha et aktivt abonnement: 

1. Du vil motta varsler på epost og/ eller sms dersom det skulle oppstå noe med anlegget ditt. 

Standard varsler som ligger inne:

  • Kontroller mister kontakt med server (nettverk)
  • Dersom en/ flere enheter ikke rapporterer inn til oss innenfor gitte tidsrammer
  • Dersom en enhet har lavt batteri

Har du et aktivt abonnement kan du også lage egne varsler under innstillinger i xSetup. 


2. Du kan fjernstyre anlegget ditt.

Dvs. at du kan være hvor som helst i verden, så lenge du er tilkoblet wifi eller mobildata, og overvåke/ styre anlegget ditt. 

  • Du har full tilgang til alle funksjoner, og kan gjøre endringer på lys/varme osv. så huset ditt er klar for din hjemkomst. 
  • Anlegget kan styres fra telefon og nettbrett (Apple/ Android), og via nettleser på PC.
  • Dette krever at kontroller er på nett
  • Anlegget kan også styres kun via lokalt hjemmenettverk, dette krever ikke et aktivt abonnement.

3. Oversikt over energiforbruk

Du kan få oversikt over energiforbruket ditt gitt i grafer og diagrammer. Dette opp til et år bak i tid. 


4. Dersom installatør skal arbeide på anlegget ditt kan h*n få testet anlegget via xSetup/ programmeningsprogrammet vårt.

  • Du slipper  å dele personlig brukernavn/ passord med installatør så h*n kan logge inn via din bruker i app. for å teste.
  • Installatør behøver ikke kontakte Sensio for å be om egen app. tilgang.

5. Hvis det er feil på anlegget ditt og installatør trenger bistand av Sensio for feilsøking vil ikke Sensio kunne gi full support/ nødvendig hjelp.

  • Dette er fordi Sensio heller ikke har tilgang til å teste anlegget ditt uten aktivt abonnement.