Trenger du hjelp?

Privatkunde?

Nedefor finner du svar på de mest spurte spørsmålene. Du kan også søke i vår løsningsdatabase etter enda flere spørsmål og svar

Dersom du opplever feil på ditt system, kontakt din lokale installatør.

Installatør?

Finner du ikke svar på feilen på disse sider, ber vi deg logge inn her i support-portalen for å opprette en sak.

Spørsmål og Svar

På flyttefot?

Har du eller skal du flytte og ønsker å gi tilgang til de nye eierne?

Les mer

Abonnement

Hva koster et abonnement? Og hva får jeg når jeg betaler for det?

Les mer

Sikkerhetsmodus

Står det sikkerhetsmodus i appen din og du lurer på hva det betyr

Les mer

Google Home

Har du fått en Google Home og ønsker å styre huset med denne?

Les mer

Porttelefon

Sensio Porttelefon er din døråpner til fremtiden som gir deg mulighet til å åpne døren uansett hvor du befinner deg i verden.

Les mer

Roadmap

Er du nysgjerrig på hva som skal komme i neste release? Hva vi jobber med å integrere mot? Kanskje komme med tips og stemme?

Ta en titt her

Andre tjenester:

MRF hjelp?

Vi har bred kompetanse i Eaton MRF programering og hjelper deg gjerne med å feilsøke på MRF problemer. Men dette er en tjenste vi kommer til å ta betalt for.
Du kan kontakte Eaton direkte på nummer: 23 03 65 50 for gratis support på dette.

Bestill

Installasjon av smarthus

Lenge siden du har installert et Sensio Smarthus? Logg inn for å se på brukerveiledningene våres.

Logg inn

VIP Support

Ønsker du å kunne nå oss direkte på telfon? Bestill VIP Support fra oss med direkte nummer inn til Support.

Les mer

Fant du ikke det du lette etter?

Logg inn for å få tilgang til å registere en sak.
Har du ikke bruker? Register deg her.